1399-09-19 21:51
334
0
71986
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

پیش بینی کاهش 30 درصدی ابتلا در ماه اول اجرای طرح شهید سلیمانی/۲۷۶ هزار بسته کمک معیشتی توزیع شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: کاهش بستری ، کاهش مرگ و میر ، پوشش حمایتی از اقشاری که در خطر این ویروس هستند ، کم کردن حجم کار کادر درمان ، تعیین و اعلام محدودیت های هوشمند از اهداف طرح شهید سلیمانی در گلستان است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی امشب در گفت و گوی ویژه خبری تبیین طرح شهید سلیمانی اظهار کرد:هدف از اجرای این طرح که مزین به نام نامی سیدالشهدای مقاومت است ، کنترل ، مدیریت جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال است.

وی افزود: کاهش بستری ، کاهش مرگ و میر ، پوشش حمایتی از اقشاری که در خطر این ویروس هستند ، کم کردن حجم کار کادر درمان و تعیین و اعلام محدودیت های هوشمند از دیگر اهداف این طرح است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: این طرح ۶ ماهه است اما مبارزه با ویروس تا پایان کار ادامه دارد و پشتیبانی از کادر درمان را تا آخرین لحظه ادامه می دهیم.

وی اذعان کرد: هماهنگی های خوبی بین نهاد ها و دستگاه های استان صورت گرفته و براساس برنامه ریزی به دنبال این هستیم که در ماه اول اجرا، میزان ابتلا را تا ۳۰ درصد کاهش دهیم.

کسانی که علایم کرونا دارند با سامانه ۴۰۳۰  تماس بگیرند

ملک شاهکوهی بیان کرد: در بخشی از طرح اگر کسی علائمی از بیماری داشت می تواند با سامانه ۴۰۳۰  تماس بگیرد و بسیجیان آموزش دیده ما راهنمایی های اولیه را برای قرنطینه به فرد خواهند کرد.

وی با بیا اینکه سه تیم حمایتی ، مراقبتی و نظارتی طرح را اجرا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: از هفته گذشته که طرح رسما شروع شده علاوه بر اجرای اهداف، ۵۰۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی را به افرادی که آسیب دیده بودند توزیع شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح شهید سلیمانی مناطق استان را به یک هزار و ۲۸۲ بلوک تقسیم کرده ایم و تاکنون یک هزار و ۸۵۴ تیم برای اجرای طرح تشکیل شده و ۳هزار و ۴۴۰ نفر مستقیما طرح را جلو میبرند.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: به مردم توصیه میکنیم اگر احساس کردند علائم جزئی از بیماری داشتند حتما با سامانه ما(۴۰۳۰) تماس بگیرند و تا اطمینان از نتیجه تست کرونا از منزل خارج نشوند.

توزیع ۲۷۶ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان

وی یادآورشد: ما از ابتدای سال تا امروز ۲۷۶ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرده ایم و این اقدام خداپسندانه در طول طرح شهید سلیمانی هم ادامه خواهد یافت

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردم ما در ایجاد جلوه های ایثار و جهاد خوش درخشیدند و ما از زحمات همه کادر درمان و بسیجیان در مبارزه با این بیماری تقدیر و تشکر میکنیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.